mandag 2. januar 2012

2011. Del 1.


Jeg tenkte å ta en oppsumering av 2011, bilder og opplevelser jeg gjerne vil dele.
Det var foressten inbrudd her på nyttårsaften, pc'n og speilreflekskamera ble stjålet. Nå har vi byttet låser og jeg føler meg litt tryggere, men det er jo tredje gangen det skjer her.. Velkommen til Brugata, liksom. 


Året 2011 startet med et BRAK! Spiste god middag hos Camilla og Egil, før vi dro videre til Malin og ned til byen. Der så vi på alle rakettene, mens vi skålet i champagne og skrålet det nye året velkommen.



Jeg bodde i en leilighet på Raveien i Sandefjord, hadde det kjempe koselig i mitt eget selskap. Kunne rydde når jeg ville, rote når jeg ville, dusje når jeg ville og grine når jeg ville. Jeg kunne danse rundt i stua naken hvis jeg ønsket det. Det ble også et par fuktige kvelder på byen de første månedene, både i Sandefjord og Oslo. Singellivet måtte utforskes, og det er herlig!


Jeg ble så forelsket i Oslo, så i mars pakket jeg sammen leiligheten, sa opp jobben - og kjørte innover til Oslo. Flaks for meg, så fikk jeg bo hos Lynni i noen måneder (du aner ikke hvor takknemlig jeg er for det!) Begynnte å jobbe på forskjellige bensinstasjoner i Oslo, mest på Marienlyst.. Ikke søk jobb der, ikke kjøp pølse der! Hater det stedet.

Meg og Lynni hadde det supert som samboere på de elleve kvadratmeterne vi delte. Dro på byen, gikk turer, turna i vaskekjelleren og spiste utrolig digg mat! For noen eventyr jeg har hatt med den jenta der, og tenk at vi nesten ikke kjente hverandre før jeg flytta hit?!



Det er veldig internt, vi har en helt egen humor sammen..

Jeg begynnte å se etter leilighet mens jeg raaaaste ned i vekt. Flyttet inn hos fantastiske Siv i april. Gamlebyen var perfekt og leiligheten var strøøken. Ble kjent med masse nye mennesker frem mot sommeren, og Una sin leilighet var fast hengeplass sammen med gardengutta og jentene. Ble til eksempel kjent med Jon Andrè som nå er en fantastisk god kamerat jeg aldri vil miste!

.. Jeg var på sensation.

.. 17. mai kom og gikk i hovedstaden. Feiret sammen med en bardomskompis på Nordstrand. Etter det så var det kun èn ting å gjøre, varme opp til sommeren med masse kule folk og sprell.






Sommeren kom, og det var den beste sommeren på lenge. Oslo, Frognerparken, Ulvøya, Huk, Lekter'n, jentene, Topp 20, postgirobygget, engangsgrill og noen turer hjem til fjorden.  Har aldri lært så mye om meg selv og andre mennesker som jeg gjorde i denne perioden. Selvom været ikke alltid var på topp, så var humøret på topp stort sett hele tiden.
..Helt til det smalt!

Resten kommer imorgen.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar